Najczęściej zadawane pytania - sklep spożywczy Albert Fresh
- Na jaką kwotę muszę zrobić zakupy, aby moje zamówienie mogło zostać zrealizowane?
- Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
- Chciałbym zmodyfikować moje zamówienie. Jakie mam możliwości?
- Czy mogę anulować moje zamówienie?
- Jakie są metody płatności?
- Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze?
- Wystąpił problem podczas płatności online. Gdzie mogę to zgłosić?
- Kiedy otrzymam zakupy, jeśli zapłacę przelewem tradycyjnym?
- Jaki jest koszt dostawy?
- Jakie są terminy dostaw?
- Czy kurier dostarczy moje zakupy nawet na 8 piętro pod same drzwi?
- Czy mogę dowiedzieć się bliżej określonego terminu dostawy?
- Czy możliwy jest kontakt z kurierem?
- Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie mnie w mieszkaniu?
- Nie mam pewności czy obszar dostawy obejmuje moją miejscowość. Gdzie mogę to sprawdzić?
- Jak mogę zareklamować ewentualne braki w zamówieniu lub niepełnowartościowy towar?
- W jakim czasie mogę spodziewać się zwrotu środków na moje konto bankowe?
- Nie znalazłem mojego ulubionego produktu. Gdzie mogę to zgłosić?
- Czy mogę zamówić 0,5 kg wybranego warzywa?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- W jakich godzinach dodzwonię się do biura obsługi klienta sklepu Albert Fresh?
- Czy mogę odebrać zakupy stacjonarnie przy ul. Biskupińskiej 11?
___________________________
Zamówienia
Na jaką kwotę muszę zrobić zakupy, aby moje zamówienie mogło zostać zrealizowane?
Minimalna kwota zamówienia w sklepie Albert Fresh to 99 zł.
Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie nie trzeba zakładać konta - wystarczy zamówić zakupy jako "gość".
Chciałbym zmodyfikować moje zamówienie. Jakie mam możliwości?
Modyfikacja zamówienia możliwa jest do godz. 10:00 w dniu dostawy. W tym celu prosimy o kontakt tel.: 531 542 100.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt mailowy: sklep@albertfresh.pl lub telefoniczny: 531 542 100 do godz. 9:00 w dniu dostawy.
Płatności
Jakie są metody płatności?
Delikatesy Albert Fresh proponują różnorodne metody płatności. Klient ma do wyboru takie formy zapłaty, jak: BLIK, szybki przelew PayU, GooglePay, ApplePay, tradycyjny przelew, płatność gotówką przy odbiorze.
Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze?
Podczas wyboru płatności nie ma takiej możliwości, ale jeśli klient wybierze opcję "płatność gotówką przy odbiorze" i wpisze w uwagach zamówienia "płatność kartą", to przekażemy tę informację kurierowi, który będzie miał przy sobie terminal płatniczy.
Wystąpił problem podczas płatności online. Gdzie mogę to zgłosić?
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny: 531 542 100 lub mailowy: sklep@albertfresh.pl. W typowym przypadku wysyłamy maila z nowym linkiem do płatności.
Kiedy otrzymam zakupy, jeśli zapłaciłem przelewem tradycyjnym?
Przelew tradycyjny jest o tyle kłopotliwy, że środki wpływają na konto bankowe najczęściej w następny dzień roboczy około godz. 11:00. Powoduje to sytuację, w której jesteśmy zmuszeni do przełożenia dostawy na następny dzień roboczy. Jeśli jednak kwota zostanie zaksięgowana 1 dzień przed dostawą, to zamówienie zostanie zrealizowane w zaplanowanym terminie.
Dostawy
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa w Albert Fresh jest zawsze gratis!
Jakie są terminy dostaw?
Terminy dostaw sugeruje system na 2 etapie koszyka. Dostarczamy najwcześniej w następny dzień roboczy między 11 - 17 lub 17 - 21.
Czy kurier dostarczy moje zakupy nawet na 8 piętro pod same drzwi?
Oczywiście - każde zakupy dostarczamy zawsze według Twoich zaleceń, w tym pod same drzwi.
Czy mogę dowiedzieć się bliżej określonego terminu dostawy?
Jesteśmy w stanie podać przybliżony czas dostawy. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny w dniu dostawy po godz. 10:00.
Czy możliwy jest kontakt z kurierem?
Oczywiście - za każdym razem, w dniu dostawy między 10:00 - 12:00, wysyłamy maila z numerem do kierowcy.
Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie mnie w mieszkaniu?
Jeżeli kurier nie ma możliwości dostarczenia zakupów do rąk własnych, to zamówienie zostaje przełożone na następny dzień roboczy lub w miarę możliwości zostawia je przed drzwiami mieszkania. Jeśli zakupy nie zostaną dostarczone z winy klienta, to zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kwotą umowną 12.99 zł.
Nie mam pewności czy obszar dostawy obejmuje moją miejscowość. Gdzie mogę to sprawdzić?
Zapraszamy do odwiedzin strony Zasięg naszego transportu. Dodatkowo na drugim etapie koszyka (przed wykonaniem zamówienia) można wpisać dowolny kod pocztowy i system go zaakceptuje lub wyświetli informację, że w ten region nie dowozimy zakupów.
Reklamacje
Jak mogę zareklamować ewentualne braki w zamówieniu lub niepełnowartościowy towar?
Wszystkie reklamacje prosimy kierować na adres mailowy: sklep@albertfresh.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie.
W jakim czasie mogę spodziewać się zwrotu środków na moje konto bankowe?
Różnicę powstałą w wyniku braków lub niepełnowartościowego towaru zwracamy jak najszybciej - zwykle w ciągu 3 dni roboczych. Klient ma również możliwość wyboru kodu rabatowego, który wystawiamy natychmiastowo.
Inne
Nie znalazłem mojego ulubionego produktu. Gdzie mogę to zgłosić?
Wszystkie prośby o przywrócenie danego produktu lub wprowadzenie nowego, prosimy kierować na adres mailowy: sklep@albertfresh.pl
Czy mogę zamówić 0,5 kg wybranego warzywa?
Jako internetowy sklep spożywczy mamy świadomość, że każdy z nas ma czasem ochotę na mniejszą ilość danego warzywa lub owocu. Biorąc to pod uwagę, wprowadziliśmy taką możliwość.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Oczywiście - wystarczy podać dane do faktury.
W jakich godzinach dodzwonię się do biura obsługi klienta sklepu Albert Fresh?
Biuro obsługi klienta marketu Albert Fresh jest czynne między 8 a 16.
Czy mogę odebrać zakupy stacjonarnie w siedzibie sklepu Albert Fresh w Krakowie przy ul. Biskupińskiej 11?
Obecnie nie ma takiej możliwości, ale z chęcią dowieziemy zakupy do Twojego mieszkania! :)