Przygotowaliśmy kilka porad, które tłumaczą zasady bezpieczeństwa i zachowania przy odbiorze dostawy.
1. Bezpieczeństwo
Nasz dostawca pozostawi zakupy pod wskazanym adresem. Po oddaleniu się na odległość 2 metrów poczeka, aż sprawdzisz i odbierzesz zakupy spod drzwi. Nie pobieramy opłat na miejscu, a w opisie zamówienia możesz wpisać hasło wywoławcze, by być pewnym, iż osoba przed drzwiami jest odpowiedzialna za dostawę.
2. Jak zachować się po odebraniu zakupów?
Jeżeli masz ubrane rękawiczki jednorazowe - pamiętaj, aby po kontakcie z zakupami bezpiecznie je ściągnąć. Należy to zrobić tak, by uniknąć pobrudzenia nadgarstka i przeniesienia zarazków na nasze ciało:
- Ściągamy pierwszą rękawiczkę, chwytając drugą ręką za jej zewnętrzną stronę;
- Wywijamy rękawiczkę na zewnątrz;
- Wyrzucamy rękawiczkę lub zwijamy ją w dłoni, na której nadal mamy pierwszą rękawiczkę;
- Czystą rękę ze zdjętą już rękawiczką wkładamy do wewnętrznej, pozbawionej zarazków strony drugiej rękawiczki;
- Wywijamy drugą rękawiczkę na zewnątrz;
- Pamiętaj o bezpiecznym wyrzuceniu papierowej torby.
3. Reklamacje
Jeśli zakupy wymagają reklamacji należy ją zgłosić niezwłocznie po odbiorze. Upewnij się, że razem z zakupami dostarczony został paragon z listą zakupów lub wydruk zamówienia. Zgłoś nam wszelkie problemy związane z dostawą - podając numer zamówienia. Jeśli zależy Ci na czasie to najszybciej za pośrednictwem komunikatora dostępnego w Strefie Klienta po zalogowaniu.
4
. Bezpieczne opakowanie
Zgodnie z zaleceniami dot. zabezpieczeń przed narażeniem na Corona Virusa powinniśmy maksymalnie ograniczyć kontakt z produktami. Dlatego zakupy pakujemy w papierowe torby, w których Twoje zakupy będą izolowane. Po odebraniu zakupów pamiętaj, by nie używać jej ponownie.