Zadaj pytanie.

Pytania i odpowiedzi

Interesuje Cię dodatkowy asortyment? Brakuje kodu pocztowego Twojej lokalizacji, mimo iż mieszkasz w okolicy? Jeśli nie masz konta to bez konieczności logowania zadaj pytanie, zgłoś problem poniżej.
Twoje wnioski weźmiemy pod uwagę przy rozbudowie usług.  Prosimy o nie pozostawianie danych osobowych czy adresowych. Zapytania zadane poniżej zawierające dane osobowe i adresy będą usuwane.

Jeśli jesteś użytkownikiem naszego serwisu i chcesz zapytać o zamówienie, adres, rozliczenie itp. zaloguj się do Strefy klienta i skorzystaj z komunikatora (moje wiadomości). Zalogowanym odpowiadamy w pierwszej kolejności i informacje widoczne są tylko dla Ciebie. 

 

Wasze wpisy

  • Z2020-11-25

    W, dniu 25 listopada 2020,szoper dostarczył mi zakupy wg zam.19844.Niestety, po sprawdzeniu brakuje poz.525 sok z aronii pomimo uwidocznienia jej w paragonie. z Poważaniem Zbigniew Gucwa

  • Albert Fresh2020-11-25

    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wyjaśniamy sytuację. Uruchamiamy proces reklamacyjny. Będziemy w kontakcie.

  • A2020-11-21

    jak zmienić formę płatności

  • Albert Fresh2020-11-21

    Dzień dobry Pani Alicjo na jaką formę płatności chce Pani zamienić ?

  • A2020-11-21

    jak zmienić formę płatności

  • Albert Fresh2020-11-21

    Dzień dobry Pani Alicjo na jaką formę płatności chce Pani zamienić ?

  • A2020-11-17

    Również prosiłabym o przesłanie składu wędlin. Dziękuję

  • Albert Fresh2020-11-17

    Dzień Dobry
    oczywiście składy zostaną uzupełnione.

  • A2020-11-16

    Czy można prosić o skład tych nowych wędlin?

  • Albert Fresh2020-11-16

    Dzień dobry, oczywiście prześlemy

  • A2020-11-09

    Dzień dobry, czy jest szansa na pojawienie się napoju Lipton Ice Tea Green i może chipsów?

  • Albert Fresh2020-11-09

    Dzień dobry, dziękujemy za propozycję. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment. Na pewno weźmiemy te produkty pod uwagę. Dziękujemy.

  • J2020-11-06

    Zamówiłam zakupy we wrześniu i przelałam pieniądze na konto ,,w Warszawie" tak mnie poinformował dział reklamacji. Niestety kwota nie została mi zwrócona a ja zapłaciłam ponownie. Czy ta kwota zostanie mi zwrócona?

  • Albert Fresh2020-11-06

    Dzień dobry, prosimy o potwierdzenie przelewu na maila sklep@alberthurt.com

  • A2020-11-05

    Dzień dobry,
    Czy jest szansa na rybki wędzone w Państwa asortymencie? Może łosoś, pstrąg, makrela?
    Pozdrawiam

  • Albert Fresh2020-11-05

    Dzień dobry Pani Agnieszko przekazujemy Pani prośbę do działu zakupów.

  • R2020-11-04

    Dzien dobry ,

    Wlasnie zlozylam zamowienie u Panstwa numer 18104 i kliknelam przez pomylke przelew tradycyjny. Tzn ze musze wplacic teraz pieniazki na wskazane konto i wyslac potwierdzenie zaplaty mailem.?
    Prosze o informacje

    Pozdrawiam
    Renata Forgacz

  • Albert Fresh2020-11-04

    Na mail prześlemy, zmianę sposobu płatności.
    Dziękujemy.

  • K2020-11-02

    Dzień dobry, właśnie dotarło do mnie zamówienie 17753 i nie dostałam zamówionych 8 butelek wody żywiec zdrój na kwotę 22,40zł, będę wdzięczna za rozwiązanie problemu - chyba najsensowniejszy jest zwrot kwoty na konto

  • Albert Fresh2020-11-02

    Dzień dobry bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pani sprawę przekazujemy do działu reklamacji.

  • J2020-11-02

    Witam,
    właśnie dotarło do mnie moje zamówienie 17703 na kwotę 37.30. Nie było w nim zamówionych buraków gotowanych. Moja strata.
    W zamówieniu poprzednim 17564 omyłkowo spakowaliście jajka 10 szt., zamiast zamówionych 6 szt. Strata firmy. Proszę przy następnym zamówieniu dokonać korekty. Janina I.

  • Albert Fresh2020-11-02

    Dzień dobry bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pani sprawę przekazujemy do działu reklamacji.

  • :2020-11-02

    Witam :) Czy jest szansa , na powiększenie asortymentu o mąki do wypieku chleba? Chodzi o mąkę pszenną typ 750 i mąki żytnie typy 720 i 2000?

  • Albert Fresh2020-11-02

    Dzień dobry Państwa prośbę przekazujemy do działu zakupów.

  • N2020-11-01

    Czy jest możliwe wydłużenie czasu zakupów, tak aby po godzinie nie wyrzucało wszystkiego z koszyka?? Byłoby super gdyby te zakupy zostawały w koszyku, dopóki się ich nie zamówi. Pozdrawiam

  • Albert Fresh2020-11-02

    Dobry Wieczór, sprawę przekazujemy do naszego działu technicznego.

  • S2020-11-01

    Czy macie na stanie kaszkę mleczno ryżową owocowa dla dzieci do 6 miesięcy

  • Albert Fresh2020-11-01

    Dzień Dobry. Na chwilę obecną nie mamy jeszcze w asortymencie, ale sukcesywnie poszerzamy naszą bazę towarową. Na pewno kaszki zostaną dodane do naszego asortymentu.

  • S2020-11-01

    A czy macie dostępne kaszki mleczno ryżowe dla dzieci do 6 miesięcy?

  • Albert Fresh2020-11-01

    Dzień Dobry. Na chwilę obecną nie mamy jeszcze w asortymencie, ale sukcesywnie poszerzamy naszą bazę towarową. Na pewno kaszki zostaną dodane do naszego asortymentu.

  • S2020-10-31

    Czy jest możliwość płatności przy odbiorze?

  • Albert Fresh2020-11-01

    Tak. Proszę wybrać opcję płatności gotówka przy odbiorze.

Opinia
  • Dodaj link do:
  • facebook.com
© Hurtownia Albert Fresh 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
CMS by Quick.Cart design: grafiQa.pl