Zadaj pytanie.

Pytania i odpowiedzi

Interesuje Cię dodatkowy asortyment? Brakuje kodu pocztowego Twojej lokalizacji, mimo iż mieszkasz w okolicy? Jeśli nie masz konta to bez konieczności logowania zadaj pytanie, zgłoś problem poniżej.
Twoje wnioski weźmiemy pod uwagę przy rozbudowie usług.  Prosimy o nie pozostawianie danych osobowych czy adresowych. Zapytania zadane poniżej zawierające dane osobowe i adresy będą usuwane.

Jeśli jesteś użytkownikiem naszego serwisu i chcesz zapytać o zamówienie, adres, rozliczenie itp. zaloguj się do Strefy klienta i skorzystaj z komunikatora (moje wiadomości). Zalogowanym odpowiadamy w pierwszej kolejności i informacje widoczne są tylko dla Ciebie. 

 

Wasze wpisy

  • W2020-09-26

    witam, czy jest szansa na transport do świnoujścia?

  • Albert Fresh2020-09-27

    Niestety na tą chwilę obsługujemy tylko Kraków i obręb Krakowa do 30 km dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

  • A2020-09-24

    witam, jest szansa na jarmuż?

  • Albert Fresh2020-09-24

    Postaramy rozszerz nasz asortyment o jarmuż. Prosimy o obserwowanie naszej strony. Dziękujemy za zainteresowanie.

  • J2020-09-07

    Zamówiłam zakupy z dostawą na 2 września, niestety do dziś nie otrzymałam zakupów ani potwierdzenia kiedy je otrzymam. Chciałbym się dowiedzieć kiedy zrealizujecie moje zamówienie?

  • Albert Fresh2020-09-07

    Dzień dobry, Pani Joanno zamówienie nie zostało dostarczone, ponieważ nie zostało opłacone. Czy Pani zamówienie mamy dostarczyć jutro z płatnością gotówką przy odbiorze?

  • J2020-09-03

    Wczoraj powinnam otrzymać zakupy ale ich nie otrzymałam. Nikt się ze mną w tej sprawie nie kontaktował. Proszę o informację kiedy otrzymam zakupy?

  • Albert Fresh2020-09-03

    Dzień dobry, zamówienie jest nieopłacone. Dlatego nie zostało dostarczone.

  • E2020-09-01

    chcę kupić ciast czekoladowe i marchewkowe proszę podać link do strony. Pozdrawiam

  • Albert Fresh2020-09-01

    https://www.albertfresh.pl/madame-mniam-mniam-ciasto-czekoladowe-z-cukinia.html
    https://www.albertfresh.pl/madame-mniam-mniam-ciasto-marchewkowe.html

  • K2020-08-30

    Jak można usuwać produkty z koszyka?

  • Albert Fresh2020-08-30

    Pani Katarzyno w koszyku przy Cenie ma Pani napis "usuń" proszę kliknąć w usuń i wtedy usunie się produkt.

  • M2020-08-24

    Hi, yesterday I purchased some items but I didnt receive any confirmation about it. Is there any track number I should have?

  • Albert Fresh2020-08-24

    Good morning,

    Your order is being processed and will be delivered today. Please check spam, most likely the mail ended up in spam. If so, please authenticate our e-mail in your mailbox

  • K2020-08-17

    cześć :) czy nie da się zawęzić godziny dostawy? tylko między 10, a 21?

  • Albert Fresh2020-08-17

    Dzień dobry, pracujemy nad tym, aby zawęzić godzinny dostawy. Proszę w uwagach wpisać w zamówieniu na którą godzinę mamy dostarczyć zamówienie.

  • K2020-06-29

    Zamówienie które złożyłem na ponad 200,-zł czy możecie dostarczyć do Częstochowy ?

  • Albert Fresh2020-06-29

    Na ten moment obsługujemy Kraków i okolice Krakowa do 30 km.

  • A2020-06-27

    Dzień dobry, mam problem z logowaniem. Zmieniłam już kilkakrotnie hasło. Po zalogowaniu nowym dostaję komunikat, że dane są błędne.

  • Albert Fresh2020-06-27

    Bardzo proszę na adres mail sklep@alberthurt.com wysłać adres mailowy z którego się Pani próbuje zalogować wtedy będziemy w stanie to sprawdzić i pomóc.

  • J2020-06-24

    Nie jest możliwe używanie Waszej strony. Przeglądarka zgłąsza umieszczenie Waszego adresu na czarnej liście

  • Albert Fresh2020-06-24

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację nasz dział techniczny cały czas pracuję nad usunięciem błędów ze strony prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

  • K2020-06-21

    Proszę o dopisanie do bazy kodu 31-724 (Kraków,os.Na Wzgórzach). Było już realizowane zamówienie pod ten adres ale kodu nadal nie ma w bazie.

  • Albert Fresh2020-06-21

    Kod dodany do bazy. Zapraszamy

  • M2020-06-11

    Proszę dostarczyć zamówiony towar na adres: 33-300 Nowy Sącz ul . Prusa 66. Marek Ruchała.
    Oraz nr konta na który dokonać wpłaty. Oraz koszt transporu.
    Adres mailowy: marco661@wp.pl
    Pozdrawiam.

  • Albert Fresh2020-06-11

    Niestety nie dostarczamy towaru do Nowego Sącza. Dostawy realizowane są w Krakowie i w obrębie 30 km od miasta.

  • A2020-06-09

    Witam serdecznie, :)
    Chciałbym kupić cebulkę zieloną, jednak nie mogę znaleźć?
    Czy mógłbym prosić o podpowiedź?

  • Albert Fresh2020-06-09

    Proszę wpisać cebulka, cebulka zielona.
    Dziękujemy za zainteresowanie.

  • K2020-06-07

    Czy w najbliższy piątek, tj. 12.06 będziecie dostarczać zamówienia?

  • Albert Fresh2020-06-07

    Dobry wieczór, jak najbardziej w piątek 12.06 będą realizowane zamówienia. Zapraszamy

  • K2020-06-05

    Dzień dobry, składamy z rodziną regularnie zamówienia, jakoś i obsługa są na bardzo wysokim poziomie, mam pytanie, czy poszerzając asortyment w ofercie może pojawić się też chałwa waniliowa?

  • Albert Fresh2020-06-05

    Bardzo dziękujemy za mile słowa. Cały czas poszerzamy nasz asortyment chałwę weźmiemy pod uwagę, dziękujemy za propozycję.

Opinia
  • Dodaj link do:
  • facebook.com
© Hurtownia Albert Fresh 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
CMS by Quick.Cart design: grafiQa.pl